All Activity
- Last week
-
No Way changed their profile photo
-
SamotnY joined the community
-
Teygo joined the community
- Earlier
-
REGULMIAN Zombie Mod +VIP+HAMMER+POINT 1. Każdy użytkownik wchodząc na serwer automatycznie akceptuje regulamin serwerowy i jest zobowiązany do jego przestrzegania 2. Zakaz obrażania/poniżania innych, wyśmiewania graczy/adminów oraz bliskich pisemne na tsay/ysay/ 3. Na serwerze można przeklinać ale trzeba mieć umiar do tego. 4. Zakaz nadużywania mikrofonu bez konketnego celu. 5. Zakaz spamowania na chacie 6. Zakaz używania cheatów,aimbot,aimlock,spinbot itp. 7. Zakaz bloczenia przejść np. blokowania dostępu do humana jako zombie 8. Zakaz Rozsyłania ip serwerów które nie należą do sieci Alkoskill.pl 9. Zakaz dokuczania innym graczom. 10. Mikrofonu mogą używać osoby które ukończymy 16 rok życia lub przeszły mutacje 11. Na spec mogą być wyłącznie admini który pilnują porządku na serwerze lub osoby upoważnione do tego. 12. Zakaz używania nicku "Player" 13. Zakaz wykorzystywania bugów mapy 14. Proszenie się o bana wiąże się z świadomością tego czynu. 15. Zakaz używania komend umożliwiające bugowanie 16. Grając jako nemesis możesz kampić na wysokości ale nie kampić 17. Zakaz kampienia jako survivor 18. Łamiących regulamin osoby zgłaszamy na @u.
-
Solufkaa joined the community
-
Imie: Nick: Wiek: Doświadczenie: Cos o sobie (min. 3zdania): Czas wolny na discord:
-
Regulamin Forum § Zasady Ogólne 1.1 Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania. Osoba łamiąca regulamin zostanie ukarana ostrzeżeniem, a w przypadku nagminnego niestosowania się do zasad, banem permanentnym. 1.2 Zakaz umieszczania na forum treści rasistowskich, pornograficznych, wulgarnych, obrażających określone grupy społeczne, a także namawiających do nienawiści. 1.3 Zakazuje się reklamowania innych sieci, stron konkurencyjnych, serwerów i tym podobnych. 1.4 Zakaz umieszczania treści o których autor wie, że są nieprawdziwe lub niezgodne z prawem. 1.5 Nick użytkownika nie może zawierać adresów innych stron. 1.6 Zakazuje się posiadania w sygnaturze: Rozmów prywatnych (chyba, że obie strony wyrażają zgodę). Treści obraźliwych, pornograficznych, rasistowskich itd. itp. 1.7 Zakaz posiadania tzw. "multikont". W przypadku, gdy 2 osoby korzystają z tego samego komputera należy to zgłosić administracji. 1.8 Używanie wszelkich auto-refreshy i innych programów do nabijania czasu online na forum skutkuje blokadą konta. 1.9 Zabrania się podawania swojego loginu i hasła do konta na forum osobom trzecim. 1.10 Zakaz upubliczniania prywatnych wiadomości gdziekolwiek, czy jest to prywatna wiadomość na forum, GG lub FB ma tam zostać, nie tolerujemy upubliczniania wiadomości prywatnych. 1.11 Na forum jest możliwość przeklinania, natomiast z umiarem - nie obrażając przy tym nikogo. 1.12 Zakaz ustawiania nicków niezgodnych z regulaminem, ustawianie takiego nicku grozi nadaniem ostrzeżenia, ograniczenia, bądź blokadą konta. 1.13 Zakazuje się ustawienia dziwnych znaków specjalnych psujących bądź rozwalających stronę - pseudonimów, tytułów. 1.14 W przypadku starania się o grupę na ALKOSKILL.PL, zakazuje się posiadania grup na innych forach. (Nie dotyczy: VIP, Zasłużony itd.) 1.15 Osiągniecie 3 ostrzeżeń na swoim koncie równa się ze zbanowaniem konta na forum. 1.16 Użytkownicy zobowiązani są zakazem publikacji wszelkich materiałów chronionych prawem autorskim - chyba, że jesteś właścicielem praw autorskich lub są własnością administratora strony. 1.17 Nieustępujące prośby o rozpatrzenie określonego podania, bądź skargi będą automatycznie otrzymywać negatywny werdykt. 1.18 Wiadomości prywatne oraz treści o charakterze gróźb karane są banem permanentnym. 1.19 Nie umieszczamy zdjęć użytkowników bez ich wcześniejszej zgody. 1.20 Jeśli nie jesteś autorem pracy, którą udostępniasz na forum musisz podać źródło. 1.21 Administrator może pozbawić użytkownika grupy Premium i innych wykupionych przywilejów jeśli działa na niekorzyść forum lub serwerów. § Tematy & Posty 2.1 Tematy niezgodne z tematyką danego działu zostaną bezpośrednio przeniesione do odpowiedniego, bądź całkowicie usuwane(kosz) 2.2 Tematy podwójne będą przenoszone do archiwum 2.3 Treść tematu powinna świadczyć o jego zawartości 2.4 Wypowiedzi w podaniach mają być uzasadnione pisanie (jestem na tak, neutral) bez podania 3 argumentów będą nagradzane warnem 2.5 Wypowiadanie się w swoich postach jest zabronione( w celu wprowadzenia zmiany jest opcja edytuj) 2.6 Zabrania się składania podań na jakikolwiek organ forum z aktywnymi ostrzeżeniami (warnami) 2.7 Odświeżanie tematów dozwolone po upływie 48h. Post za potem po 2 dniach nie jest brany pod uwagę jako spam tylko jako odświeżenie danego tematu 2.8 Zabrania się wypowiadania w skargach osobą, których dana skarga nie dotyczy. Osoby mogące się wypowiadać to oskarżony ewentualni świadkowie oraz wyższa administracja danego serwera 2.9 Moderatorzy i Administratorzy mają prawo do zamknięcia tematu w przypadku gdy jego autor dowiedział się tego, czego chciał lub dyskusja odbiega od początkowych założeń 2.10 Zanim poruszysz swój problem skorzystaj z wyszukiwarki by nie zaśmiecać forum § Podania 3.1 Zakaz wypowiadania się pod swoim podaniem. 3.2 Zakaz wypowiedzi typu "neutralnie, powody up/wyżej". Jeśli nie masz własnego zdania to się nie wypowiadaj! 3.3 Nie uzasadniamy swoich decyzji na TAK, sugerując się tylko spełnionymi wymaganiami. 3.4 Decyzję na NIE uzasadniamy, podając stosowne argumenty. 3.5 Podanie można składać raz na 7 dni. § Załączniki 4.1 Jeśli plik jest duży skompresuj go do formatu*.rar lub *.zip. 4.2 Osoba, która udostępni pliki posiadające wirusa lub inne szkodliwe rzeczy zostanie zbanowana. 4.3 Podając link do pobrania pliku z innej strony niż JUSTKILL, masz obowiązek wstawić skan pliku, inaczej plik zostanie skasowany. § Bany 5.1 Screeny Gracz, który otrzymał screeny ma 24h na wstawienie ich w odpowiednim dziale po tym czasie prośba o ub zostanie automatycznie odrzucona. Screeny muszą być spakowane w paczkę *.rar bądź *.zip. Paczka ze screenami musi zostać wrzucona na hosting ZippyShare.com lub jako załącznik do tematu spakowana w *.rar bądź *.zip. 5.2 Zwykły Ban Gracz, który otrzymał zwykłego bana ma 24h na odwołanie się od bana w innym przypadku ban zostaje na zawsze. W przypadku, gdy gracz zbanowany odwoła się od bana, to admin banujący ma obowiązek dostarczyć dowody, iż ban był słuszny. Gdy gracz odwoła się od bana, a admin banujący nie wstawi dowodów, to gracz dostanie UB. 5.2 Dział Banów W tym dziale prawo do głosu mają tylko: Administracja Członkowie UBTeam Osoba zbanowana Admin banujący Świadkowie § Statusy (aktualizacje statusów) 6.1 Wszelkie statusy zawierające ofertę wymiany punktami reputacji będą usuwane. 6.2 Zakaz reklamowania innych stron/portali/for/kanałów etc. Dotyczy to zarówno samych nazw, linków, jak i obrazków/zdjęć. 6.3 Umieszczanie reflinków w statusach jest zabronione. 6.4 Zabroniony jest wszelkiego rodzaju hating, wyzwiska, obrazy. Dotyczy to również linków, jak i obrazków/zdjęć. 6.5 Administracja zastrzega sobie prawo do usunięcia statusów użytkownika bez podania przyczyny. § Giełda 7.1 Administrator nie ponosi odpowiedzialności za wystawione materiały na giełdzie. 7.2 Administrator nie ponosi odpowiedzialności finansowych w przypadku oszustwa. 7.3 Administrator nie odpowiada za wszelkie transakcje i umowy zawarte z osobą wystawiającą daną rzecz na giełdzie. 7.4 Jeśli wystawiasz ogłoszenie wstaw screeny/zdjęcia przedmiotu. 7.5 Podaj kontakt do siebie (steam, gg, discord). 7.6 Fake ogłoszenia będą blokowane, a konta zrobione tylko pod udostępnianie ogłoszeń będą usuwane lub blokowane.
-
Regulamin Forum § Zasady Ogólne 1.1 Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania. Osoba łamiąca regulamin zostanie ukarana ostrzeżeniem, a w przypadku nagminnego niestosowania się do zasad, banem permanentnym. 1.2 Zakaz umieszczania na forum treści rasistowskich, pornograficznych, wulgarnych, obrażających określone grupy społeczne, a także namawiających do nienawiści. 1.3 Zakazuje się reklamowania innych sieci, stron konkurencyjnych, serwerów i tym podobnych. 1.4 Zakaz umieszczania treści o których autor wie, że są nieprawdziwe lub niezgodne z prawem. 1.5 Nick użytkownika nie może zawierać adresów innych stron. 1.6 Zakazuje się posiadania w sygnaturze: Rozmów prywatnych (chyba, że obie strony wyrażają zgodę). Treści obraźliwych, pornograficznych, rasistowskich itd. itp. 1.7 Zakaz posiadania tzw. "multikont". W przypadku, gdy 2 osoby korzystają z tego samego komputera należy to zgłosić administracji. 1.8 Używanie wszelkich auto-refreshy i innych programów do nabijania czasu online na forum skutkuje blokadą konta. 1.9 Zabrania się podawania swojego loginu i hasła do konta na forum osobom trzecim. 1.10 Zakaz upubliczniania prywatnych wiadomości gdziekolwiek, czy jest to prywatna wiadomość na forum, GG lub FB ma tam zostać, nie tolerujemy upubliczniania wiadomości prywatnych. 1.11 Na forum jest możliwość przeklinania, natomiast z umiarem - nie obrażając przy tym nikogo. 1.12 Zakaz ustawiania nicków niezgodnych z regulaminem, ustawianie takiego nicku grozi nadaniem ostrzeżenia, ograniczenia, bądź blokadą konta. 1.13 Zakazuje się ustawienia dziwnych znaków specjalnych psujących bądź rozwalających stronę - pseudonimów, tytułów. 1.14 W przypadku starania się o grupę na ALKOSKILL.PL, zakazuje się posiadania grup na innych forach. (Nie dotyczy: VIP, Zasłużony itd.) 1.15 Osiągniecie 3 ostrzeżeń na swoim koncie równa się ze zbanowaniem konta na forum. 1.16 Użytkownicy zobowiązani są zakazem publikacji wszelkich materiałów chronionych prawem autorskim - chyba, że jesteś właścicielem praw autorskich lub są własnością administratora strony. 1.17 Nieustępujące prośby o rozpatrzenie określonego podania, bądź skargi będą automatycznie otrzymywać negatywny werdykt. 1.18 Wiadomości prywatne oraz treści o charakterze gróźb karane są banem permanentnym. 1.19 Nie umieszczamy zdjęć użytkowników bez ich wcześniejszej zgody. 1.20 Jeśli nie jesteś autorem pracy, którą udostępniasz na forum musisz podać źródło. 1.21 Administrator może pozbawić użytkownika grupy Premium i innych wykupionych przywilejów jeśli działa na niekorzyść forum lub serwerów. § Tematy & Posty 2.1 Tematy niezgodne z tematyką danego działu zostaną bezpośrednio przeniesione do odpowiedniego, bądź całkowicie usuwane(kosz) 2.2 Tematy podwójne będą przenoszone do archiwum 2.3 Treść tematu powinna świadczyć o jego zawartości 2.4 Wypowiedzi w podaniach mają być uzasadnione pisanie (jestem na tak, neutral) bez podania 3 argumentów będą nagradzane warnem 2.5 Wypowiadanie się w swoich postach jest zabronione( w celu wprowadzenia zmiany jest opcja edytuj) 2.6 Zabrania się składania podań na jakikolwiek organ forum z aktywnymi ostrzeżeniami (warnami) 2.7 Odświeżanie tematów dozwolone po upływie 48h. Post za potem po 2 dniach nie jest brany pod uwagę jako spam tylko jako odświeżenie danego tematu 2.8 Zabrania się wypowiadania w skargach osobą, których dana skarga nie dotyczy. Osoby mogące się wypowiadać to oskarżony ewentualni świadkowie oraz wyższa administracja danego serwera 2.9 Moderatorzy i Administratorzy mają prawo do zamknięcia tematu w przypadku gdy jego autor dowiedział się tego, czego chciał lub dyskusja odbiega od początkowych założeń 2.10 Zanim poruszysz swój problem skorzystaj z wyszukiwarki by nie zaśmiecać forum § Podania 3.1 Zakaz wypowiadania się pod swoim podaniem. 3.2 Zakaz wypowiedzi typu "neutralnie, powody up/wyżej". Jeśli nie masz własnego zdania to się nie wypowiadaj! 3.3 Nie uzasadniamy swoich decyzji na TAK, sugerując się tylko spełnionymi wymaganiami. 3.4 Decyzję na NIE uzasadniamy, podając stosowne argumenty. 3.5 Podanie można składać raz na 7 dni. § Załączniki 4.1 Jeśli plik jest duży skompresuj go do formatu*.rar lub *.zip. 4.2 Osoba, która udostępni pliki posiadające wirusa lub inne szkodliwe rzeczy zostanie zbanowana. 4.3 Podając link do pobrania pliku z innej strony niż JUSTKILL, masz obowiązek wstawić skan pliku, inaczej plik zostanie skasowany. § Bany 5.1 Screeny Gracz, który otrzymał screeny ma 24h na wstawienie ich w odpowiednim dziale po tym czasie prośba o ub zostanie automatycznie odrzucona. Screeny muszą być spakowane w paczkę *.rar bądź *.zip. Paczka ze screenami musi zostać wrzucona na hosting ZippyShare.com lub jako załącznik do tematu spakowana w *.rar bądź *.zip. 5.2 Zwykły Ban Gracz, który otrzymał zwykłego bana ma 24h na odwołanie się od bana w innym przypadku ban zostaje na zawsze. W przypadku, gdy gracz zbanowany odwoła się od bana, to admin banujący ma obowiązek dostarczyć dowody, iż ban był słuszny. Gdy gracz odwoła się od bana, a admin banujący nie wstawi dowodów, to gracz dostanie UB. 5.2 Dział Banów W tym dziale prawo do głosu mają tylko: Administracja Członkowie UBTeam Osoba zbanowana Admin banujący Świadkowie § Statusy (aktualizacje statusów) 6.1 Wszelkie statusy zawierające ofertę wymiany punktami reputacji będą usuwane. 6.2 Zakaz reklamowania innych stron/portali/for/kanałów etc. Dotyczy to zarówno samych nazw, linków, jak i obrazków/zdjęć. 6.3 Umieszczanie reflinków w statusach jest zabronione. 6.4 Zabroniony jest wszelkiego rodzaju hating, wyzwiska, obrazy. Dotyczy to również linków, jak i obrazków/zdjęć. 6.5 Administracja zastrzega sobie prawo do usunięcia statusów użytkownika bez podania przyczyny. § Giełda 7.1 Administrator nie ponosi odpowiedzialności za wystawione materiały na giełdzie. 7.2 Administrator nie ponosi odpowiedzialności finansowych w przypadku oszustwa. 7.3 Administrator nie odpowiada za wszelkie transakcje i umowy zawarte z osobą wystawiającą daną rzecz na giełdzie. 7.4 Jeśli wystawiasz ogłoszenie wstaw screeny/zdjęcia przedmiotu. 7.5 Podaj kontakt do siebie (steam, gg, discord). 7.6 Fake ogłoszenia będą blokowane, a konta zrobione tylko pod udostępnianie ogłoszeń będą usuwane lub blokowane.
-
Aktualizacja -Dodano Self-Role -Dodano Levele Max 60 na chwile obecna
-
Regulamin serwera Discord: 1. Zakaz obrażania graczy, poniżania, grożenia, nękania, zastraszania, wymuszania. 2. Zakaz zaśmiecania chatu (flood, spam, pisanie capslockiem, spamowanie, przeklinanie) 3. Zakaz przeszkadzania oraz obrażania innych na kanałach głosowych , można przeklinac ale z umiarem. 4. Zakaz reklamowania innych serwerów, stron, forów itp. (tyczy się to również statusu użytkownika) 5. Zakaz proszenia o rangi. 6. Zakaz obrażania uczuć religijnych. 7. Zakaz publikowania treści pornograficznych, wulgarnych, rasistowskich, związanych z propagowaniem uzależnień, antysemityzmu, faszyzmu oraz innych szerzących nienawiść treści (tyczy się to również avatarów oraz pseudonimów). 8. Zakaz obrażania serwera. 9. Zakaz podszywania się pod administrację i graczy 10. Zakaz wzmiankowania administracji bez ważnego powodu. 11. Zakaz zaśmiecania kanałów tematycznych (tj. pomoc). 12. Zakaz puszczania piosenek z dużą ilością przekleństw. 13. Ogólny zakaz nagrywania bez pozwolenia. 14. Zakaz puszczania muzyki na kanałach publicznych, kanałach do kontaktu z administracją. 15. Kanały prywatne, które nie są aktywne od 7 dni są usuwane. 16. Administracja ma zawsze racje. 17. Na serwerze nie ma odpowiedzialności zbiorowej. Aczkolwiek jeżeli członkowowie na kanale w którym jeden z rozmówców działa na niekorzyść serwera lub też jego działanie nie wykażą zainteresowania ze swojej strony. Mianowicie nie zgłoszą delikwenta dla administracji, wtedy też mogą zostać również pociągnięci do odpowiedzialności. 18. Zakaz marnowania i zawracania * adminowi . 19. Komendy botów należy wykonywać wyłącznie na kanale do tego wyznaczonym. 20. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w każdej chwili. 21. Administracja ma prawo wejść na kanał prywatny bądź Max (x) w celu skontrolowania graczy. Pamiętaj! - Często najpierw upominamy, dopiero potem przechodzimy do działania! Niniejszy regulamin może ulec zmianie, o zmianie regulaminu użytkownicy mogą zostać powiadomieni. Zakaz Kopiowania bez zgody Administracji.!
-
Nick: Nick osoby nakładającej Warna Powod: SS: Opis:
-
Nick Właściela/i Nick Opiekunów: Mod: Reklama: Link do GT: Link do steam właścicieli: Kontakt:
-
Nick: Wiek: Doświadcenie: Byłeś/aś kiedyś moderatorem: Coś o sobie(min 3zdania): Dlaczego ty?: Kontakt:
-
[WZÓR] Imie: Wiek: Dlaczego ty?: Byłeś/aś kiedyś red fp? Doświadcznie: Ukończony 16 rok życia Ukończone min 2msc współpracy z siecią:
-
Imie: Wiek: Coś o sobie(min 3zdania): Ukończone 6msc współpracy z siecią:
-
[WZÓR] Imie: Wiek: Nick: Coś o sobie(min 3zdania): Link do BANID: Link do steam'a: Byłeś/aś kiedyś UBT: Kontakt: Ukończony 18 rok życia:
-
[WZÓR] Nick: Imie: Wiek: Doświadcznie Graficzne Min 3 prace: Dlaczego ty?: Kontakt: Ukończony 16 rok życia:
-
Nick: Wiek: Doświadczenie: Byłeś/aś kiedyś redaktorem: Dlaczego ty?: Kontakt: Ukończony 16 rok życia: Opisz siebie(min 3zdania):
-
[WZÓR] Nick: Imię: Wiek: Ukończona współpraca z siecia min(2msc) Doświadczenie: Dlaczego ty?: Coś o sobie(min 3zdania): Znajmość MCP Czy otrzymałeś/aś kiedyś warna: Kontakt:
-
ODWOŁADNIE SIE OD WARNA Sądzisz że zostałeś ukarany warnem niesłusznie napisz post z poniższym wzorem. Nick: Nick Administratora, który nadał warna: Powód otrzymanego warna: Ilość punktów ostrzeżeń nadanych: Uzasadnij, dlaczego Twoim zdaniem warn został nadany niesłusznie: Aby usunąć słusznie przyznane warny należy uiścić opłatę oraz post zgodny z poniższym wzorem. Twój nick: Nick moderatora nadającego karę: Płatność jaką wykonałem sms/przelew: CENNIK ORAZ DANE DO PŁATNOŚCI Pamiętaj Wykupując ostrzeżenia wykupujesz punkty ostrzeżeń, a nie same ostrzeżenia 1 Przelew = usunięcie jednego warna[Punkty Ostrzeżeń] 2 Przelewy = usunięcie 2 warnów[Punkty Ostrzeżeń] 3 Przelewy = usunięcie 3 warnów[Punkty Ostrzeżeń] Przelew dane pv @NotPerfect ODWOŁANIE OD BLOKADY NA CHATBOXIE Jeśli zostałeś ukarany blokadą na Chatboxie, możesz się odwołać od niej poniższym wzorem. Nick: Kto nadał blokadę: Powód otrzymania blokady: Uzasadnij, swoją wypowiedź dlaczego blokada została nałożona niesłusznie. PIENIĄDZE Z ODWOŁAŃ OD WARNÓW SĄ PRZEZNACZONE NA UTRZYMANIE SERWERÓW.